fredag den 8. september 2017

Pop'up kort med indvendig ramme



Har hygget med med at designe dette kort...inspireret af en film fra Sissix på You Tube....min blev lidt anderledes, da jeg har lavet en anden ramme
Papirerne er alle fra en Paper Pad, Prima 6*6 collection Kit


På denne model har jeg valgt at sætte papir ( det er dobbeltsidet mønsterpapir ) på udvendig side af kortet, så man ser mønstret i udskæringen...har stemplet kortet med baggrunds stemplet, Newspaper Background for lige at give lidt kulør på kvist kartonet, før jeg satte mønster borten på
I rammen har jeg sat et stykke papir fra samme kit, stemplet en lille tekst, som er fra Hobbyboden, og så limet dem sammen halvvejs ned


Når det er åbnet står rammen lige så flot...i baggrunden ses et stykke udskåret kvist karton, hvorpå man kan skrive sin hilsen og lægge ned i "hullet" eller lime bagpå rammen


Hvis du får lyst at lave en sådan kan du hente filen øverst oppe, eller i "I love silhouette ...for os i scandinavien" på FB

Ha en dejlig weekend og tak fordi du kigger herind :-)


4 kommentarer:

  1. Super flot og også smart fundet på :D
    God weekend til dig/jer.
    Knus :D

    SvarSlet
  2. such a lovely vintage card, Lissy - the patterned paper you used is so pretty! you have a great weekend too!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy